PDA

View Full Version : Digital-TV?

Urban breed
03-26-2006, 09:34 AM
Ska man bry sig? Känner just nu att jag inte har lust att bry mig. Har inget jag föIjer, nyheter och väder är bland det värsta jag vet. Få saker får mig att byta kanal så fort. Sport är möjligen intressant vid större mästerskap. När jag ser på tv nå'n gång ibland så är det oftast sent och jag är trött men inte känner för att sova och en film känns för seriöst. Hur gör ni och varför?

Frod
03-27-2006, 07:05 AM
Tänkte skriva en massa tok här men... hä blev inge.
Du måste ha digitaltv, om inte för din skull så för er skull.
Jo, två alternativ.
1. Köp dig en billig mottagare utan kortplats, innebär att du förmodligen kommer få bättre bild på alla tre kanaler du har idag.
2. Köp dig en billig mottagare till datorn, typ USB-sticka. I alla fall så du/ni har möjligheten att följa Joelbitar nästa gång det går på SVT.

Mardagg
03-27-2006, 02:26 PM
Mne de e klart du ska digital TV.... Du måste ju kunna kolla på Kimi in action ;)

Urban breed
03-29-2006, 12:36 PM
Tänkvärt. Klart gångbara alternativ. Intressantast var nog att gå via datorn. Tror nog trots det att jag inte gör något åt saken. Vad är Joelbitar??? Kimi kör på helger så det hjälps inte. :)

Frod
03-29-2006, 01:32 PM
Om Joelbitar på wiki: http://sv.wikipedia.org/wiki/Joelbitar

Signaturmelodin: http://www.dd.chalmers.se/~andejoel/joelbitar.mp3

Förmodligen en av tidernas skönaste barnprogram.

The Adler
10-14-2006, 11:17 AM
Big fan av både Joelbitar och Kimi. Att sedan TV äter upp hela mitt lin kräver digital-TV. Att Kimi sen ska ta den mest hatade stolen i F1-historien (av mig i alla fall) gör ju saken lite lustig. Kan man älska och hata samma sak samtidigt?

Mardagg
10-14-2006, 11:07 PM
. Att Kimi sen ska ta den mest hatade stolen i F1-historien (av mig i alla fall) gör ju saken lite lustig. Kan man älska och hata samma sak samtidigt?
jag håller med, men jag e inte chockad av skomakaren slutar pga de :D

CaptHowdy
10-15-2006, 09:37 PM
ja har inte heller digital tv så ja tankar allt ja vill se, as simple as that :D