PDA

View Full Version : Mitt varmaste tack

VampireQueen
02-08-2007, 03:14 PM
Jag vill tacka, tusen ggr till er som fixat denna hemsida.
Enda hemsidan som jag kan rymma till i denna tråkiga tillvaro som jag har..
När jag sitter här på kursen så har jag en chans att rymma in hit och känna att det finns ljuspunkter i mitt liv :happy:
Tack så mycket! Ni gör mitt liv värd att leva :D

Mardagg
02-08-2007, 04:18 PM
När jag sitter här på kursen så har jag en chans att rymma in hit och känna att det finns ljuspunkter i mitt liv :happy:

va gla vi blir när man läser ngt sånt här...
kul att du trivs på forumet....då verkar de som urban gör ngt bra då....

Urban breed
02-08-2007, 04:29 PM
Ojdå. Tack själv. Nu blev jag glad. Använd, använd, använd! ...och kom gärna med förslag till förbättringar så Dan får mer jobb. :)

VampireQueen
02-09-2007, 08:01 AM
Jag anser att det är min plikt att informera er bara, och jag menar det, speciellt nu när man sitter här och inte är tillåten msn eller nåt annat som gör att jag får tjöta med folk :glare:
Det enda som jag skulel kunna tänka mig att ändra här på sidan är:

Jag vill ha alla higscore på arcaden :D

Nee då, om inte annat på break out, lite fler svårighetsgrader skulle väl sitta fint (älskar det spelet).
Och hade inte Bosse dratt i mig så hemskt för att vi skulle iväg så hade jag tagit Ubbe´s highscore :glare:
:grin:

Mardagg
02-09-2007, 08:52 AM
Jag anser att det är min plikt att informera er bara, och jag menar det, speciellt nu när man sitter här och inte är tillåten msn eller nåt annat som gör att jag får tjöta med folk
Det enda som jag skulel kunna tänka mig att ändra här på sidan är:

Jag vill ha alla higscore på arcaden

Nee då, om inte annat på break out, lite fler svårighetsgrader skulle väl sitta fint (älskar det spelet).
Och hade inte Bosse dratt i mig så hemskt för att vi skulle iväg så hade jag tagit Ubbe´s highscore

hehehe.....vill du ha alla high score e de bara att sätta igång att spela....
en annan sak du skulle kunna göra om du vill....
du vet vad ett quiz är? massa frågor i ett speciellt ämne? gör ett quiz i ett ämne du kan väldigt bra...så lägger vi upp de sen på sidan...du får massa poäng på sidan ;)

sen kan jag även kanske ladda upp ännu mer spel....men de görs inte förrens jag får ett go från urban... :D

VampireQueen
02-09-2007, 12:20 PM
Ahh, kollade upp nu med Quizet men det roliga är att jag kan inget mer än just förvirring, förvirring är mitt stora ämne för att jag är så gröndjävulskt bra i det sj *s* men jag ska kolla upp det lite bättre i helgen så får vi se om jag kan fixa ihop nåt :P
Hur är det annars ute i djupa skogen? Ni har inte blivit uppätna än? *s*

Kiaya
02-28-2007, 05:26 PM
YOU'RE supposed to work work work and not do anything but study and be miserable, the fun is all for me *grins devilishly* all mine.. Muahahahahaa

just kidding hun, see you on msn soon again!!