PDA

View Full Version : Pappa är bäst

Belinda breed
01-17-2007, 07:56 PM
Pappa är bäst Pappa är bäst Pappa är bäst Pappa är bäst Pappa är bäst Pappa är bäst Pappa är bäst Pappa är bäst Pappa är bäst Pappa är bäst Pappa är bäst:D :D :D :D

Urban breed
01-17-2007, 11:43 PM
Pappa är bäst....Visst är jag väl det! Helt klart!!!
Men jag är sämst på att lägga mig i tid. :)

The Adler
01-19-2007, 10:59 AM
Men jag är sämst på att lägga mig i tid. :)
Och på att förlora, i allt tror jag! :D

Urban breed
01-19-2007, 12:54 PM
Och på att förlora, i allt tror jag! :DLol. Dumheter! Har jag någonsin förlorat!?! Riktigt förlorat utan att någon annan haft en outsäglig outhärdlig förpiskad tur!?! :D Har aldrig hänt! ;)
Förresten har jag alltid otur när vi spelar så skäms när jag vinner! :D
Wohooo!!! Pappa är bäst! ....jämt! Tom när han inte förlorar för att han har sådan otur... :p

The Adler
01-19-2007, 05:19 PM
Hade nog inte velat spela mot dig om det inte vore så. Det blir liksom halva grejen. Kul med Arkaden. Visste inte att det fanns. Hur köper man presenter och sånt? Vet inte hur man betalar och om jag har några penningar.

Urban breed
01-19-2007, 05:48 PM
Hur köper man presenter och sånt? Vet inte hur man betalar och om jag har några penningar.vbPlaza. Vi köper för vbBux, också kallat poäng. :) Du ser hur mycket du har att handla för direkt på första sidan i vbPLaza. Du borde kunna handla lite eftersom vi delade ut lite mer än 10000 poäng till alla i julklapp. Det mesta satte vi in i bankkontot så de måste plockas ut först om man vill handla. Du borde ha lite mer nu eftersom det är 2 procents ränta och utdelning varannan dag.
Gifts finns under misc kategorin.
Testa lotteriet!
Hyfsat stor chans att vinna eftersom vi är så få som spelar! Heh, det är så jag samlat ihop min förmögenhet. :) Sen ska det vara möjligt att vinna en jackpott när man spelar på arkaden men det har aldrig hänt än så jag misstänker att funktionen kan vara bristfällig. :) Förmodligen icke-existerande.

Hoppsan-sa!

The Adler
01-20-2007, 01:22 PM
Jag testar lite!

Mardagg
01-21-2007, 05:25 PM
Kul med Arkaden. Visste inte att det fanns. Hur köper man presenter och sånt? Vet inte hur man betalar och om jag har några penningar.

Jag ska fixa en FAQ där man kan läsa om tex såna här saker....sen finns möjligheten att man kan fråga oss....speciellt mig....det e de jag finns här för....för att kunna svara på dessa frågor.. ;)

The Adler
01-21-2007, 05:34 PM
Om jag vill ge någon en rolig figur. Hur gör jag då?

Urban breed
01-21-2007, 06:50 PM
Om jag vill ge någon en rolig figur. Hur gör jag då?Om du menar som en gåva, (gift), så finns det bara de saker som finns på listan. (Hittas på vbPlaza - 'Misc Options') Vill du ge något annat så kan du antingen lämna förslag på vad som ska finnas eller rent av skicka någon admin ett ex. :)
Om du däremot menar att du vill byta ut någons Avatar mot en "rolig figur" så görs det via vbPlaza - 'Avatar Options'.
Hjälpte det?